Reteta cu varza de Brussels

Stiti verzele acelea micue denumite varza de bruxel, pe care cel mai adesea le gasiti la mall

Pentru acest post am ales acest tutorial pentru a satisface curiozitatea gastronomica pentru ca si gastronomia se supune modei si trebuie sa recunoastem acest lucru.

Pe parcurs pe acest blog am sa va prezint si categoria de moda culinara, decoratiuni gastronomice si multe altele asa ca stati apoape de acest blog

Am ales tutorial de mai jos pentru ca imi place de Laura, imi place enorm cum prezinta, e in stare sa te faca sa-ti lase gura apa.

Vizionare placuta

Lasă un răspuns

