Modele unghii cu gel

Ce fel de modele de unghii cu gel se poarta in 2013? E o intrebare grea, nici eu nu stiu pentru ca la noi in Romania se poarta tot ce este disponibil la salonul din coltul blocului. Daca doamna manichiurista este chinuita de talente artistice si asortari coloristice il intrece pe Picaso. Waw, uite mi-a si venit o idee cool. Ar fi groza sa se poarte unghii Picaso.

Daca se ofera cneva ca sponsor poate facem si un concurs de creatie la care sa aplicati online cu o poza a unei manichiuri in stil Picaso creata de voi.

Si tot plibandu-ma pe youtube, tot gasesc model si habar nu am de ce va tot pun modele altora si nu pe ale mele. Cu editarea foto/video stau un pic mai dificil dar cine stie poate se rezolva dar numai cu timpul

Si lasandu-l in pace pe Picaso pentru ca deja e consumat saracu, au avut aletele deja ideea geniala de a-l aduce in moda inaite ca eu sa stiu de unghiile cu gel, va propun un model simplu unghii gel mov

 

Lasă un răspuns

