Modele unghii

Modele unghii, ce se mai poarta, ce mai poarta altii si ce arata bine

Personal imi place tot ceea ce e elegant,… despre cititorii mei … doar ei stiu…  de aceea la mine pe blog gasiti exemple diverse

Ce va prezint mai jos e preferatul meu, ador acest model si abia astept sa am din nou unghiile la lungimea dorita ca sa pot realiza un model identic. E elegant si asta imi place

Nimeni nu cauta pe net modele elegante, dar nu e problema daca nu va place acest model il pastrez pentru mine cu tot dragul mi se potriveste.

Este un model care foloseste gradient sau tehnica ombre de care ati auzit

Lasă un răspuns

